نوشته شده در تاريخ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:, توسط |

شب سیاه ، همانسان كه مرگ هست

            قلب امید در بدرومات من شكست

                 سر گشته و برهنه و بی خانمان ،

چو باد آن شب ،‌رمید قلب من ،

             از سینه و فتاد زار و علیل و كور

                   بر روی قطعه سنگ سپیدی

كه آن طرف در بیكران دور افتاده بود ،‌

             ساكت و خاموش ، روی كور گوری

                   كج و عبوس و تك افتاده و نزار

در سایه ی سكوت رزی ،

پیر و سوگوار بی تاب و ناتوان و پریشان

و بی قرار بر سر زدم ، گریستم ،

از دست روزگار گفتم كه ای تو را به خدا ،‌

           سایبان پیر با من بگو ، بگو !

                        كه خفته در این گور مرگبار ؟

كز درد تلخ مرگ وی ، این قلب اشكبار خود را در این شب

                        تنها و تار كشت ؟

                         پیر خمیده پشت ؟

جانم به لب رسید ، بگو قبر كیست این ؟

                                      یك قطره خون چكید ،

به دامانم از درخت چون جرعه ای شراب غم ،

از دیدگان مست فریاد بر كشید :

كه ای مرد تیره بخت بر سنگ سخت گور نوشته است ،

هر چه هست بر سنگ سخت گور از بیكران دور با جوهر سرشك دستی نوشته بود

آرامگاه عشق...




نظرات شما عزیزان:

آراز
ساعت23:40---26 شهريور 1390
سلام مثل اینکه شما درخواست نویسنده کرده بودین .من داوطلبم که تو وبلاگ شما مطالب بروز درباره موسیقی بذارم . میتونین بیان تو وبم و نظرتون رو بهم بگین

Www.Par30ianMusic.LXB.ir
پاسخ:سلام .. نظرمون در وبلاگتون اعلام شد ... خدانگهدارتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.