* زخـــــــــم احساس *
نوشته شده در تاريخ شنبه 9 مهر 1390برچسب:, توسط |

     ببین من عاشق را ....

ببین که چگونه عاشقانه در پی تو هستم....

ببین که چگونه شب و روز به یاد تو هستم

و تنها آرزویم رسیدن به تو است...

لحظه ای به من نظری بینداز ....

ببین که تنهاتر از من هیچ تنهایی نیست ،

         مرا باور کن ،

    تنها تویی در قلب تنهایم!

        این قلب تنها ،

   لحظه به لحظه به یاد تو هست

ببین مرا که از همه عاشقترم ،

   عاشق تو و آن قلب مهربانت

     از همه دیوانه تر منم ،

این منم که دلم میخواهد

  وآرزودارم تو برای من باشی !

دلم میخواهد تا ابد برای من باشی

و تنها عشق جاودانه ام باشی ....




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.