* زخـــــــــم احساس *
نوشته شده در تاريخ شنبه 16 مهر 1390برچسب:, توسط |

چه سبز میشود دلم چو میکند هوای تو / خوشا دلی که می تپد همواره از برای تو خوشا دلی که جز رضا ، دمی رضا نمی‌شود / در آتش است دم به دم ، به عشق جانفزای تو کبوتر دلم ببین چه عاشقانه پر کشد / در آسمان آبی خیال دلگشای تو مرا بخوان به درگهت که بیقرار بودنم / تمام هستی ام رضا ، نثار خاک پای تو گُل ستاره می دمد به یادت از دو دیده‌ام / قسم به حرمتت رضا ، رضای من رضای تو ز مهربانی تو من ، چه قصه ها شنیده ام / ز لطف بی‌نهایت وز بخشش و عطای تو در انتظار مانده دل ، دل غریب نسترن / امید آنکه میرسد به درد من دوای تو




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.