* زخـــــــــم احساس *
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, توسط ونداد |

در کتاب واژه ها زیباترین معنا توئی / من چگونه در کتاب عشق تو معنا شوم ؟

از تو گفتن کار هر کس نیست ای بالاترین / من برای گفتنت باید که مولانا شوم . . .

.  .  .


 



نظرات شما عزیزان:

هجران
ساعت23:07---25 شهريور 1390
آن نفسی، که با خودی يارچوخارآيدت + وان نفسی، که بيخودی يارچه کارآيدت



آن نفسی،که باخودی خود توشکارپشه ای+وان نفسی،که بيخودی پيل شکارآيدت



آن نفسی،که با خودی بستۀ ابرغصه ای+ وان نفسی،که بيخودی مه کنار آيدت



آن نفسی، که باخودی يارکناره ميکند + وان نفسی،که بيخودی بادۀ يار آيدت



آن نفسی،که باخودی،همچوخزان فسرده ای+ وان نفسی،که بيخودی دی چوبهارآيد ت



جملۀ بيقراريت ازطلب قرارتست + طالب بيقرارشو تا که قرار آيدت



جملۀ ناگوارشت ازطلب گوارش است + ترک گوارش ارکنی زهرگوار آيدت



جملۀ بيمراديت ازطلب مراد توست + ورنه همه مراد ها همچو نثار آيدت



عاشق جوريارشو عاشق مهريار نی + تاکه نگار نازگر عاشق زار آيدت





abolfazl
ساعت6:47---8 شهريور 1390
سلام خوبی وبت عالیه و من اومدم ونظر دادم به وبت تو هم مدیونی به وب من بیای و نظر بدی تبادل لینک یادت نره حتما بیای خبرم کن باشه؟؟؟منتظرم
پاسخ:سلام عزیز .. نظر لطفتون هست .. حتما بهتون سر میزنم .. منتظر نگاه دوبارتون هستم .. اگر مایلی کمک کنی پیام بگذار ... تبادل لینک هم انجام دادم .. یا علی خدانگهدار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.